joi, 4 decembrie 2014

Biscuiti cu nuci si ciocolata a l'orange

Avem nevoie de:

- pentru 40 bucati

-150 g unt

-200 g ciocolata fulgi

-230 g faina

-1 lingurita praf copt

-200 g zahar

-1 galbenus

-2 linguri coaja rasa de portocala

-1 lingura zeama de portocale

-100 g nuci macinate

Cum facem:
- Cuptorul se preancalzeste la 190 grade

- Se pune in tavi hartie de copt

- Se amesteca toate ingredientele

- Cu o lingura de pune aluat in forma de nuca,lasand intre ele o distanta de 3 cm. Se aplatizeaza cu palma,discurile ar trebui sa aibe dimaetru de aprox. 4-5 cm. Se coc 1o-12 minute

- Se lasa sa se raceasca, apoi se scot din tava. Se lasa la racit complet.
Cele mai bune!
Eu am facut portie dubla.














4 comentarii:

  1. Ce ajutor de nadejde ai! Sigur a fost primul care le-a degustat si daca i-au placut lui o sa-i placa si mosului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac tare mult cum arata! Ma servesc si eu cu doua! Sa fie cu sot! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buni tare biscuitii,doar sunt cu ciocolata.Sa-ti traiasca baiatul,ce mare a crescut.Daca-ti face placere poate ma vizitezi si tu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare buni trebuie sa fie... Cred ca am sa-i incerc si eu..Sa vad daca gasesc fulgi de ciocolata.

    RăspundețiȘtergere

Poti scrie aici!